اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خبر خوب| تولد ۳ نوزاد در کلینیک درمان ناباروری بهشهر

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بهشهر از سه زایمان موفق و تولد نوزاد در این بیمارستان با تلاش‌های کادر درمانی و پرسنل کلینیک ناباوری خبر داد.

خبر خوب| تولد ۳ نوزاد در کلینیک درمان ناباروری بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آزاده ناظری رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بهشهر از سه زایمان موفق و تولد نوزاد در این بیمارستان با تلاش‌های کادر درمانی و پرسنل کلینیک ناباوری خبر داد و اظهار کرد: در یک سال فعالیت این مرکز، برای حدود ۳۰۰ زوج نابارور پرونده درمانی تشکیل شد که پس از تکمیل بررسی‌های تخصصی  ۷۰ زوج، تاکنون از این بین ۱۰ خانواده موفق به نتیجه مثبت بارداری دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه خدمات این مرکز در سطح دو ناباروری است،گفت: خدمات ارائه شده به صورت IUI و درمان دارویی توسط فوق تخصص ناباروری زنان و زایمان انجام می‌گیرد که چهار بارداری نتیجه IUI و ۶ بارداری نتیجه درمان‌های دارویی بوده که تاکنون سه نوزاد متولد شدند و هفت نفر نیز دوره بارداری خود را سپری می‌کنند و منتظر تولد فرزند هستند.

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا بهشهر با اعلام اینکه در حال فراهم کردن تاسیس کلینیک سلامت جنسی در این مرکز هستیم، افزود: امیدواریم با حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران در زمینه جوانی جمعیت نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول